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AutorNachricht
 Betreff des Beitrags: Neue Tänze/changelog
#1BeitragVerfasst: 27. Jul 2012, 22:44 
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Vertrauensminister
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www.youtube.com Video From : www.youtube.com


Darauf habe ich gewartet.

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 Betreff des Beitrags: Re: Neue Tänze
#2BeitragVerfasst: 28. Jul 2012, 12:33 
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Asgards Erbe
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 Betreff des Beitrags: Re: Neue Tänze
#3BeitragVerfasst: 28. Jul 2012, 12:44 
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Dann war gamigo wohl zu voreilig, die neuen Tänze sollen wohl eine Überraschung werden.

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 Betreff des Beitrags: Re: Neue Tänze
#4BeitragVerfasst: 28. Jul 2012, 17:31 
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Asgards Erbe

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Ist des dann so wie bei dem irischen Tanz, dass man dafür auch noch zahlen muss? :D Ganz wichtig, tausend neue Mounts und Tänze, aber das nebensächliche wie Balance bleibt auf der Strecke... ;)


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 Betreff des Beitrags: Re: Neue Tänze
#5BeitragVerfasst: 28. Jul 2012, 18:57 
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Ponyhof 3000!
Mehr fällt mir dazu nicht ein.

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 Betreff des Beitrags: Re: Neue Tänze
#6BeitragVerfasst: 28. Jul 2012, 19:05 
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Asgards Erbe

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ngd hat es ausversehen auf ihrer hp veröffentlich und soweit mein englisch reicht , wird man für die neuen Tanz-Stile zahlen.

desweiteren sollte dies eigendlich ne überraschung werden , dieser eintrag über die tänze finde ich leider auch nicht mehr

naja ich habe das video gesehen und musste nur lachen , den für balance und abwechslung brauchen sie ewig aber 8 neue tänze stampfen sie aus dem boden in windes eile


mfg


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 Betreff des Beitrags: Re: Neue Tänze
#7BeitragVerfasst: 30. Jul 2012, 12:45 
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Asgards Erbe
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hmm ...nen wald/eislöwe muss noch her :!:

was für Flaschen...

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 Betreff des Beitrags: Re: Neue Tänze
#8BeitragVerfasst: 30. Jul 2012, 19:33 
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1. Woche im August ist es soweit. Das neue Update kommt.

Frosk hat geschrieben:
It basically says that due to the hard work that represents the development of a new engine, and in order to bring you guys a fine finished work, we'll have to delay the update for the first week of August.

In terms of productivity, this helps us all since we can fix issues now that we're onto this, instead of later where we'll be designing and developing other stages of the roadmap.

Even though we want to apologize for this, we also have to admit that we're really thankful for all the feedback and the support we've been receiving from both english and spanish communities

Regards!


Quelle

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 Betreff des Beitrags: Re: Neue Tänze
#9BeitragVerfasst: 2. Aug 2012, 12:27 
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Die Finale Version vom nächsten Update kann auf Amun bestaunt werden.

Frosk hat geschrieben:
Hi everyone!

It's now available on Amun a newer version of the game, which includes an almost final version of Regnum.

We ask you kindly to test it out and to check if the issues you've been having are solved in it, or if they persist.
In case they do persist, please don't hesitate to report it through this thread, along with your machine specs (GPU, CPU, OS, RAM memory) and the graphic options you're playing under.

Tomorrow we'll be adding a preliminar changelog to this thread (quite extensive), that'll be useful in some way to guide you on testing or to simply check all the news things out.

As a sidenote worth mentioning, all 3 saves have been set in the warzone, but it doesn't mean that these are their final positions. On this matter, we'd like to receive feedback and suggestions.

Without anything else to add for now, we thank you for your support!

Best regards!


Quelle

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 Betreff des Beitrags: Re: Neue Tänze
#10BeitragVerfasst: 3. Aug 2012, 11:14 
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Vertrauensminister
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Der vorläufige Changelog wurde veröffentlicht:

NGD hat geschrieben:
Added preliminary changelog!:

Content - Art:

- New: Houses and main structures from the Realm of Ignis have been redesigned.
- New: Altars of Resurrection in the world have been remodeled.
- New: The ancient ruins of the realm of Ignis have been remodeled.
- Modified: General map fixing in the warzone.

Content - Gameplay:

New: Realm Tasks. It is now possible to complete "realm tasks", accessible through boards distributed in main cities and castles.

New: 2 resurrection altars have been added for each realm in the warzone, near castles and secondary forts. The location of these altars got selected according to the feedback received from the community.

Modified: Resurrection Altars near the realm walls of each realm have been eliminated.
Modified: Options menu has been revamped.
New: Video Quality slider. This slider provides prestablished options (Low; Medium; High; Very High; Ultra). This allows a quick selection of the video settings according to the user's hardware.
New: Advanced Options added in the Video tab in the Options menu. This allows the user to precisely control the balance between performance and graphic quality.
Modified: The "Game" and "Interface" tabs from the options menu are now unified. Now all the options from these 2 tabs are now included in the same "Game" tab.

Content - Client

New: Graphics Engine now supports Deferred Shading, which provides a better graphical quality and a much more better performance.
New: Ambient Occlusion.
New: FXAA post-process (Antialiasing).
New: Bloom.
New: Support for lighting in power effects added.
New: New weathers and improvements in environments depending on the region of the map and the time of the day.
Modified: Lighting. Support for Lighting Per Pixel added.
Modified: Details and Quality greatly improved on Water textures.

Balance

Modified: Minimum damage system is now variable.
Modified: The power "Recharged Arrows" now discounts a small percentage of health per arrow, and the mana reduced has also been modified.


Ich höre schon das Geheule der Schützen wenn die pro Schuss 50 HP verlieren.
Ansonsten die Altäre stehen an den ganz alten Plätzen und die neue Engine ist sogar halbwegs zu gebrauchen.

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